Despre farmecul lucrurilor plictisitoare!

jurnal online, să-i zicem!

Turistă-n Bucureşti

Nov

Deşi-s înapoi în Oradea încă de luni noaptea, tare greu mi-am revenit după drumul de Bucureşti, făcut în autocar. Drum bun pe şoselele patriei (cât am fost trează, nu-i vina mea că dorm ca valiza-n… autocar), am făcut mai puţin de 12 ore (record, pentru că şoferul ne ameninţa cu 13-14), şi-am ajuns teferi în capitală, nu înainte de-a fi făcut un pit stop la Deduleşti – pentru că, evident!!, nu se cade să treci pe lângă Restaurant BEBY fără să te opreşti să guşti cei mai adevăraţi şi proaspeţi mici. :))

Cum ziceam, am ajuns sâmbătă pe la amiază în Bucureşti, am parcat fix în faţa InterContinentalului, şi-am decis să am o vizită faină, şi să mă comport ca un turist adevărat. Nu prea mi-a ieşit, şi-asta din cauza vremii destul de urâte (frig şi ceaţă, nori întunecaţi), dar slavă cerului pentru condiţiile din hotel, şi-a mai trecut cumva şi timpul mort. Acuma: idei despre InterContinental. Hotel de 5 stele în inima Capitalei, cu condiţii faine (am şezut pentru prima oară în aşa condiţii), tot ce ţi-ar putea dori inima: de la camera şi pătucul frumos şi curat, cu baia superbă, până la saună, jacuzzi, piscină sau sală de fitness.

Ca să nu mai continui cu micul-dejun absolut fabulos: era ca şi cum te-ai gândi la ceva, şi-acel ceva s-ar materializa brusc în faţa ta. Personalul foarte drăguţ şi instruit (avusei ceva probleme cu un ventilator din cameră care scotea un zgomot de maşină), s-au comportat impecabil de fiecare dată când am avut nevoie de ceva – lor le dăm 5 stele, absolut! În rest, ce să spun, a fost bine să-mi relaxez oasele în saună, sau să-mi lucrez muşchii la fitness. Aşa mi-am amintit de campania lansată de nişte fete cucuiete, şi-anume: #obiceiurisanatoase. Doamne, ce bine-i să mănânci la ore regulate, să faci sport (făceam şi-nainte, dar am cam devenit leneşă de la o vreme), să dormi 6 ore pe noapte şi să fii fresh!

Concluzia: m-am întors din Bucureşti cu multe suveniruri (şi pentru mine, şi pentru familie), am bifat şi-o seară magnifică de karaoke în Cafeneaua Actorilor, mi-am cumpărat o carte de la un Târg de Antichităţi (deci am făcut şi pe turistul un pic), n-am uitat să mănânc shaorma la Dristor, am rezolvat şi nişte “chestiuni arzătoare” şi, cel mai importat: am decis că nu trebuie să las timpul să treacă fără să mă-ntorc la obiceiurile sănătoase pe care le-am abandonat de ceva vreme! Parol! 😉

6 Responses to Turistă-n Bucureşti

1. Careva sa zica ai fost pe la mine prin zona 🙂 E bine ca ai reusit sa vezi si partea ok a capitalei si ca ai reusit sa treci peste raurile evidente si omniprezente, daca stiam te scoteam la o cafea 🙂 Sa mai vii!

• Oh, dear… dacă ştiam, cu siguranţă dădeam un semn! Credeam că eşti plecat peste mări şi ţări… Eh, dau semn când mai viu în vizită! ;))

2. Da tu cand fusasi la bucuresti?

3. Care va sa zica ai fost pe aici si nu ai spus nimic….

Rusinicaaaa

• A fost aşa de scurtă vizita c-abia am apucat să fac ce trebuia, de fapt. Da’ promit să-mi iau revanşa anul viitor! 😉